vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat dit een jaar mag worden waarin al je dromen en wensen mogen uitkomen!

Eén van mijn goede voornemens is om mijn blog wat beter bij te gaan houden. Ik heb best veel gemaakt de laatste weken, maar op één of andere manier komt het er niet van het op mijn blog te zetten. Ik vind het het leukste om het mét model op de foto te zetten, maar dan is het vaak al vies voordat ik een foto kon maken. Dus toch maar vaker het kledingstuk even aan een hanger hangen en dan een foto maken. Ik ga het proberen!

Zo, en nu kruip ik weer achter mijn naaimachine. Ik heb nog drie daagjes vakantie en daar ga ik volop gebruik van maken!

1 opmerking:

  1. Nou naaise lekker de laatste 3 vakantiedaagjes!!

    En een heel gezond, gezellig en creatief 2010!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen