maandag 4 januari 2010

BK 3815, Lolita, Roos 5011 en vest

Even mijn creaties van de afgelopen week showen. Heerlijk, zo'n kerstvakantie! Lekker de hele dag wat aanrommelen en vooral veel naaien. Ik heb veel gemaakt, nog niet alles staat op de foto, maar dat komt hopelijk nog.


Voor dochter maakte ik deze Lolita. Een leuk patroon en hij zit bij haar ook mooier dan de Antonia. Die vind ik zo kort en zo wijd. Het borduurtje komt van Huups


Dan nog een BizzKids 3815, een ballonjurk. Deze had ik vorige jaar ook al gemaakt en ik vind em erg leuk staan. Wel is hij aan de voorkant wat kort, dus misschien had ik qua lengte beter een maatje groter kunnen nemen.


En alweer een Roos 5011, het zal zo ongeveer de tiende zijn denk ik. Het blijft zo'n mooi patroon! Deze keer van rode ribstof, met borduurtjes van Huups. Het lukte niet om een foto van dochterlief te maken met haar ogen open :) maar goed, het gaat om de jurk!

Vlak voor kerst maakte ik al dit lekkere warme fleecevest voor haar, maar ze weigerde em aan te trekken. En kwaad dat ze werd toen ik het toch probeerde...
Dus het vest belandde in haar kast, in de hoop dat ze hem over een paar maandjes wel aan zou willen. Wat schertste mijn verbazing toen ze een week later zelf dit vest uitkoos om aan te trekken. Hoezo eigenwijs!
Het patroon komt uit de Ottobre.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten