zondag 22 november 2009

Last minute feestjurk: ABC 96

De stof en het patroon had ik al weken in huis, dus waarom ik dan pas 5 dagen voor het feest ben begonnen.. Ik leer het ook nooit!



Erg leuk patroon deze jurk, zeker niet moeilijk te maken, maar hij staat erg leuk vind ik!
Gelukkig had ik op Sancho gelezen dat hij erg smal valt, dus de extra naad die ik had aangeknipt was zeker geen overbodige luxe. Toch vreemd dat mijn slanke meisje van 86 cm. met moeite in maat 92 past.
Zoals jullie op de foto's kunnen zien, houdt ze erg nogal van om zichzelf te versieren.. ;-)


1 opmerking:

  1. Hahaha, wat een leuke foto's van je kleine meid in haar mooie jurk. Je bent trouwens niet de enige die laat start voor een gelegenheid, hoor! Ik heb er geregeld ook last van, vooral als ik voor mezelf iets moet naaien. Binnenkort moet ik voor mezelf weer een galajurk maken, en ik voel al aan mijn water dat dat weer een nippertje gaat worden.... De dagen gaan ook zó snèl, kan ik toch ook niets aan doen, hahaha

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen