zondag 28 juni 2009

Zomerliefde + 2 Antonia's

Deze rok was al even klaar, maar de bijbehorende shirtjes nog niet. Ben nu ook nog niet helemaal tevreden, maar ik denk dat ik het zo maar laat. Lastig hoor, om zo kritisch te zijn op je eigen werk ;-)


Eerst een Zomerliefde, wéér een Ebook van Farbenmix. Superleuk patroon, ook hier mee kun je veel variëren. De rok is dubbellaags, ik heb twee Stenzostofjes gebruikt.

Bij de rok heb ik twee shirtjes gemaakt. Eén met korte mouwen, voor het echte Zomerliefdeweer, maar ook één met lange mouwen, voor de minderen dagen.


Het shirtje met korte mouwen heb ik versierd met een paar bloemen uit Blumenwiese. Op het shirtje met lange mouwen heb ik een zelfgeknipt veloursmotief gestreken. Losse velletjes velours koop je bij vanmarieke.
Weer zo'n site waar je als fröbelfanaat niet te lang moet blijven rondhangen ;-)



1 opmerking:

  1. Wat een leuk rokje! Ik vind de shirtjes ook heel erg leuk. Ik wist niet dat je opstrijkbare velours zo los kon kopen. Weer een idee om te onthouden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen