maandag 13 april 2009

Nieuw setje + Prikbord + Stoffenspektakel

Vandaag weer een heerlijk naaidagje gehad. Vanmorgen eerst de laatste hand gelegd aan dit setje:
Het shirt heb ik voor twee euro op de kop getikt bij de C&A, tja daar ga ik echt niet zelf voor aan de slag! Wel heb ik het nog wat opgeleukt met een borduurtje uit mijn favoriet Loulou serie.
Het broekje heb ik eerder gemaakt, maar ik weet niet meer waar ik het patroon vandaan heb.


Ook zijn we vandaag nog even naar Heerenveen gereden, voor het stoffenspektakel. Ik heb me aardig beheerst, al zeg ik het zelf, en heb maar 6 lapjes gekocht. De onderste twee zijn tricotjes waar ik shirtjes voor dochterlief uit wil maken. De bovenste zijn katoentjes, de rode stof moet een jas voor mezelf worden...


Verder heb ik vandaag nog dit prikbord voor de peuterjuf van zoon gemaakt.Morgen neemt hij afscheid van de peuterzaal en ipv chocola of een bos bloemen heb ik een prikbord gemaakt. Hopelijk valt het in de smaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten