vrijdag 20 februari 2009

Handwerkbeurs

Vanmorgen ben ik naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Alleen, want niemand wilde mee. De meesten begonnen zelfs al te rillen toen ik het woord 'handwerkbeurs' uitsprak. En eerlijk, toen ik om 5 voor 10 voor de deur stond te wachten tussen wel érg veel bejaarden en érg veel rollators, zonk de moed me stiekem wel een beetje in de schoenen.
Gelukkig bleek het eenmaal binnen erg mee te vallen. Goed, omdat ik niet van borduren en quilten houd, waren veel stands oninteressant, maar er bleef ook nog veel moois over. Zie hier mijn buit:


* Spintolpakket van Stormopzolder
* zelf sokkenwolvervenpakket ook van SoZ
* Houten standaard voor engel vanTilda
* Haar voor de engel van Tilda
* Roos 3009
* 2 bollen Debby Bliss
* Aquafolie voor de borduurmachine
* stickervlies ook voor de borduurmachine
* 4 klosjes borduurgaren
* tijdelijke lijmspray

Ik ben helemaal blij!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten